Bilder från Västindien

Jag tänkte bara lägga in lite fina bilder från Västindien. Sitter på jobbet så jag har inte tiden, men jag ägnade rasten åt att redigera bilder, tänkte att ni skulle få se resultatet. Grymt nöjd!


Kompisbild på mig och Karen vid stranden. Jag har zoomat in och lekt med ljuset. Görsnyggt!


Jag, Emma och Karen posar framför båten. Tyvär råkade Åke hålla fingret för linsen, men jag redigerade snyggt så ni ser nog ändå lite.



Barnen spelade en del Play Station 3 ombord på båten. Kul tyckte de, och jag njöt av att redigera bilden så här snyggt, har lekt med kontraster. 


Ha, ha, ha, kolla så jag putar med läpparna! Snygg redigering också!



Min snygga dotter Emmas hår. Häftigt ljus och häftig bild, nästan lite profsfotografsstil va?

Så, det var allt för ni, lovar att lägga ut mer senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0