Imorgon bär det av!

Imorgon åker jag och min familj tillsammans med Karen till Västindien!! Jag har varit peppad på detta faktum så länge nu och jag tackar mitt hjärta för att det äntligen är dags! Livet är bra fint! Jag har packat så det knakar och nu är allt nerpackat i väskorna. Jag har med mig bikini, klänningar, skor, kläder, solkräm, böcker och allt man kan tänka sig på hela vår runda jord! Dessa två veckor kommer bli helt enkelt underbara och ingen mer än jag kunde vara lyckligare över detta, av faktum som jag inte har tid att gå in på nu. 

Jag insåg att jag såklart måste skicka ett litet inlägg så jag inte försvinner helt plötligt utan att förvarna. men nu vet ni och jag är säker på att ni kommer få en fin tid utan att jag är inne och bloggar. Faktiskt tror jag att jag kanske slänger in ett litet inlägg under resan, om jag får tillgång till dator på båten! Det kommer väl bli kul för er att få läsa? Det hoppas jag verkligen!

Ja, och som ni vet fyller jag ju år under resan! Det är å roligt att jag skrattar lite varje gång jag tänker på det! Hi, hi! 

Och en sak till innan jag åker! Jag ska ju snart (i sommar) åka och hälsa på mina föräldrar! Men jag vet inte vilka som ska följa med riktigt. Men det kommer jag nog kunna klura ut. Att jag åker men Magnus är i allla fall bestämt, men sen vet jag inte om Karen skulle följa med, eller Åke eller Magnus fru Sonja eller några av Magnus barn eller Emma. Och så var det prat om en Facebook vän också, om hon skulle följa med. Men vi får nog se, jag ska inte dra några förhastade slutsattser, man måste ju tänka på ekonomin! 

Och just det!! Den bästa nyheten av de alla! Jag ska börja som konfirmatinons ledare! Jag ska bara gå en kurs först! Det kommer att bli underbart!!!!!!!!!!

_______________________________________________________________________________________________

Nej tack och hej på er! Vi hörs under resan! ♥

P.S. Jag kom på att jag kanske ska skriva något om lilla Inga-Klas! Så heter Helenas lilla bebis. Eller så kallar jag den i alla fall, för både Inga och Klas är fina namn, men jag vet inte om det är något som jag vill att bebisen ska heta för den kanske blir retad om den heter både ett kill och ett tjejnamn. Men den mår bra i alla fall och vi längtar alla efter den! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0