Min födelsedag

Du läser detta inlägg den 17/4 2011, detta tror jag stämmer. Eller så läser du det senare, den 18 eller 19 eller 20 eller 21 eller 22 eller 23 eller 24 eller 25 och så vidare, har jag inte rätt? Ni läser det defenitivt inte den 9/4 2011 i alla fall. Och på när det är skrivet står det den 17/5 2011. Men nu till det kluriga! Egentligen är det i dag den 9/4 2011. Hur hänger detta ihop? Jag förstår att ni undrar! Detta inlägg är mämligen tidsinställt!!!

Hur? Sara visade mig! Egentligen har jag precis skrivit klart det förra inlägget och nu sitter jag och skriver ett till som kommer ploppa upp under resan! Helt otroligt! Att läsa detta inlägg kommer bli lite som att resa i tiden för er! Det är väl något av det mest spännande någonsin?? Just nu vet jag ingenting om hur resan kommer bli, men när ni läser inlägget har halva redan gått! Spännande eller vad?

Nu till anledningen att jag valde att lägga inlägget just idag! IDAG ÄR MIN, LOTTEN ERIKSSONS FÖDELSEDAG!!!!! För att fira det lite extra här i bloggen så ska jag ge er en liten present! Ha, ha, jag nästan spricker av lycka för att jag kan ge mina trogna läsare en födelsedagspresent på min födelsedag! Nu till presenten!

Jag må hon leva,
Jag må hon leva,
Jag må hon leva ut i hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
Ja visst ska hon leva,
Ja visst ska hon leva ut i hundrade år!

Ett fyrfaldigt leve för Lotten hon leve hipp, hipp, hurra, hurra, hurra!

Först fick ni den klassiska låten. Den är faktiskt en fin låt! Men nu till den riktiga presenten!! Återigen något som Sara har visat mig hur man gör!



Beethoven! Mums så vackert! ♥

Ha det så bra nu! Jag tänker på er!

Lotten Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0