Nu har det hänt igen!

Jag är hemma från Amerika! Det var underbart, men jag berättar mer om det sen. Först: Annat!

Något hemskt har hänt! Emma har skaffat en pojkvän! Jag har försökt prata med henne, men hon säger att det är normalt att ha en pojkvän när man är 16!! Jag hade då ingen pojkvän innan jag var arton! Jag tycket inte det är hälsosamt! I mitt exempel var jag ihop med en knarklangare, hur bra hade det varit om jag varit ihop med honom innan jag var arton?? Då hade jag ju knarkat ihjäl mig! Jag hade ju dött!! (dock gjorde ja ginte det p.g.a. att jag var arton år fyllda) 

Han heter i alla fall Valdermar, men kallas för Valle(!) Ni kanske kommer ihåg Hampus, hennes förra "kap". Han hade i alla fall inget töntigt smeknamn! (ni som kallas Valle, ta dock inte illa upp, ni förstår, han ser inte ALLS ut att heta Valle, det är bara det!) Dessutom var hon och Hampus lika gamla, medan Valdemar är ett år äldre!! Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men det gör jag i alla fall: Jag saknar Hampus!! 

_________________________________________________________________________________________________

Ja, ja inte gråta över spillt mansblod! Jag har ju varit i Amerika med min bror! Det var fantastiska 10 dagar, och det  har fått mig att omvärdera vissa saker i mina barns liv! De måste få lära känna sin pappa. Jag håller på och försöker söka upp honom. Hoppas det går vägen!
_______________________________________________________________________________________________

Nog om allt detta trams! Nu ska jag åka och hälsa på Sara som ligger på sjukhus! Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0