Baddräktsinköp

Hejsan! Jag vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Hela natten låg jag och tänkte på hur taskig jag varit mot er läsare! Nu i fortsättningen kommer jag förhoppningsvis blogga iallafall tre gånger i veckan.
Idag var jag och min bästa vän Karen Magnusson och gjorde ett fint inköp av badkläder. Ha, ha, tänker ni säkert nu, det är vinter och man kan inte bada i det här vädret! Fast vi ska faktiskt till Västindien tillsammans i påsk och där är det badväder!
Idag tänkte jag ringa mina föräldrar som bor (om dem inte är döda) i USA. Som stöttande vän ska Karen sitta brevid mig och hålla min hand. Ifall jag får upp kontakten ska jag såklart hälsa på så fort som möjligt. Kanske i sommar. Men det är endast jag som ska åka och min bror och möjligen Karen och kanske en annan Facebook vän, kanske min man Åke och sen vet jag inte om Magnus fru ska följa med och sen har jag tänkt på om kanske mina kollegor ska följa med eller om Magnus äldsta dotter ska följa med med sin bebis och sen kanske någon mer kanske, och kanske Emma.

nu är det strax dags att ringa, vi ses en snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0