Bloggpaus!

Mitt och Åkes förhållande har varit en stöttepelare för mig under en så lång tid. Han är mitt allt, min andra hälft, den jag kan stötta mig mot i alla väder. Men rykten och struntprat har nu kommit i vägen för oss. Vi vet inte hur vi ska klara oss igenom detta blåsväder på andra vägar än sanningens. Vi måste helt enkelt prioritera, och i det här fallet är familjen det viktigaste. Bloggen finns det helt enkelt inte tid för. Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag måste tyvär ta en bloggpaus. Det känns hårt, bloggen har blivit en stor del av mitt liv, men jag måste. Jag kan inte båda ta hand om mitt och Åkes förhållande och underhålla alla er. Ni kommer hitta andra bloggar med intressanta historier att läsa.

Detta gör ont, det påminner om tidigare farväl i mitt liv, men jag vet ingen annan utväg!

Mvh. Lotten Eriksson <3

P.S. Ni kan alltid lägga till mig på Facebook och fortsätta föjla mig där! "Lotten Eriksson" D.S.

Kommentarer
Postat av: eva ( JAG SKOJJAAA!)

synd lotten.. jag och lennart hade samma kris för dryga ett år sedan. det är ledsamt när det händer och det ändå man tänker är: det här kommer inte funka.

men efter regn kommer solsken och jag lovar att åke kommer förstå allt du gått igenom, som man säger på franska: Je suis le cadavre!!!! mvh din goda vän eva!

2011-01-20 @ 18:22:20
URL: http://baraeva.se
Postat av: Lotten Eriksson

Ja, Eva, känner så med dig och Lennart. precis så kände jag ett tag: det här kommer inte funka.



Men allt löser sig (SKOJA), eller nej föresten jag skojade inte. Vi ses snart hoppas jag och kom ihåg, c'est moi, c'est moi!



Lotten Eriksson (innehavare av denna blogg)

2011-01-21 @ 16:26:23
URL: http://baralotten.blogg.se/
Postat av: eva

ja lotten du är verkligen duktig måste jag säga! att driva en sådan storslagen blogg är inte lätt! och att behaga alla människor hit och dit är ingen match för lotten inte!

2011-01-21 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0