Ingen bloggpaus!

Bloggpaus

Nej, bloggpausen är slut! Jag klarar inte av att inte få blogga. Från och med nu så ska jag blogga så mycket jag vill, men bara på mina villkor! Jag är tillbaka!

Mitt och Åkes förhållande (som fått sig en liten törn p.g.a. en före detta vän som tog sig friheten att nämna lite saker från mitt förflutna som jag inte är stolt över. Åke visste såklart om det, men hon framställde det hela i en så fruktansvärt dålig dager, vilket jag faktiskt inte tycker är hennes sak. Men ja, ja, alla gör ju saker på fyllan men jag kommer troligen aldrig förlåta henne. Tråkigt att bli av med en vän sådär, men jag har fler vänner!) och nu måste vi bygga upp det hela igen! Vi ska tillsammans gå till en terapeut och sen ska vi åka på en week-end tillsammans så fort vi får råd. Det kommer nog stadga upp det hela igen! Annars tar vi gärna emot stöd och tips!

Jag, Åke, Emma och Sara planerar också att åka till Åkes mamma och hälsa på första helgen i februari. Hon bor i Norrtälje och vi bor i Stockholm. Barnen ser förhoppningsvis mer fram emot det när tiden lider, nu säger Emma att hon hellre vill vara hemma med sina kompisar. Hon säger att hon vill sova hos Hampus, men jag tycker inte det är passande. I så fall får hon sova hos en flicka som heter Simone som är en redig flicka och som Emma var kompis med i lågstadiet, men då ropar hon "nej, nej, nej! vi är inte kompisar längre, hon är supertöntig och tråkig!" Vad hon kan få för sig. Simones mamma är en av de redigaste personerna jag träffat, och jag råkar veta att hon gör jättegoda koldolmar. Sara vill nu inte heller följa med, hon apar efter sin syster, men de ska med båda två. Om Simone inte dög så är det enda alternativet!

Nu ska jag snart sätta mig och sticka ett par sockor till mitt brorsbarn Alva! 

Kommentarer
Postat av: juliaericson

Hejsan!

Skulle du vilja göra mig en jätte tjänst?

Jag blev en av finalisterna i http://simpleeheart.blogg.se's veckans blogg.

Var hur gullig som helst och rösta på mig i det här inlägget. Jag är nummer 4a!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/january/de-6-deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment



Och för att jag är extra busig så blir du länkad i min blogg när tävlingen är avslutad

2011-01-20 @ 18:18:27
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: Lotten Eriksson

Självklart! Jag har nu röstat på dig! <3

2011-01-21 @ 16:28:57
URL: http://baralotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0