Herren min skapare, hur kunde jag glömma det??

Ja, hur kunde jag? Helena har ju fått sin bebis!! Och detta faktum gör mig så lycklig att jag näst intill börjar grina. Bebisen föddes två dagar efter BF, 7/7 näramre bestämmt. När Magnus ringde och berättade så var vi i Norrland, och täckningen var väldigt dålig. Men jag kunde ändå höra att han pratade om en bebis, och jag blev så uppspelt att vi var tvunga att lämna vandringen vi var på för att snabbt kunna åka till en stad med täckning. När han berättade grät jag av lycka och Åke och Emma och Sara blev också väldigt glada. Det var den lyckligaste stunden i hela mitt liv, förutom när Emma föddes. Ja, och Sara då. Det blev en liten pojke som fick heta Jake. Jag är inte bekant med namnet, men vi träffade honom här om dagen, och han är det finaste som finns!!

/Lotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0