En ny kamera!

Det har blivit endel Gud här i bloggen nu på sistonde så nu ska jag skriva lite om annat! 

Först och främst ska jag berätta om vad jag och Åke gjorde idag efter jobbet! Åke kom och hämtade mig vid runt klockan fyra och vi åkte i räserbilsfart till en affär med kameror som kallas OnOff. Och så köpte vi en ny kamera, så här såg den ut:


Den ska vara fruktansvärt bra och ta bilder som är fina och mycket vackra. Så här stod det på nätet där jag hämtade bilden:
Nja ja, nu funkar det inte att klistra in, men det står många bra saker! Och det bästa: den var så billig! Den kostade bara 555 kr. Förut kostade den 699 kr men de hade sänkt priset vilket var mycket bra! Jag förstår inte att människor köper kameror för många tusenlappar när den allra bästa bara kostar 555 kr! 

Emma och Sara har också varsin egen kamera faktiskt som de köpte i julklapp. Ja, det var jag och Åke som betalade med de fick välja. De valde systemkameror, jag vet inte varför, men nu så har jag och Åke också en som tar så underbara bilder. Åke sitter i denna stund och försöker lista ut hur man sätter på den men annars tror jag inte det kommer bli några som helst svårigheter när vi väl listat ut det. :-)

_______________________________________________________________________________________________

Nog om kameror och teknik! Nog bloggning för idag fakiskt! Idag blir det mat till middag, ha, ha, ett ganska trevligt skämt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0