Sjuk idag.

I morse vaknade jag med feber, det var därför jag inte kunde sova igår. 39.7 grader hade jag så det enda valet var att vila lite på morgonen. Ganska mysigt att bara ta det lungt och läsa tidning och dricka thé. Men sedan, lite senare, runt klockan två var vilan slut, eller helt enkelt var tiden slut, jag var tvungen att sätta igång. Med en alvedon gick det! 

Jag damsög och dammade vardagsrummet och hallen. Resten av huset tar jag imorgon. Sen skjutsade Åke ut mig till Plantagen, han är så snäll, så att jag kunde köpa blommor till altanen. Det tog tid, och stackars Åke fick vänta jättelänge. Sen planterade jag och fixade på altanen, nu är det så fint! Sen hann jag också tvätta lite vitt 40, vitt 60 och svart 40. Perfekt! Nu kan jag ta det ganska lugnt imorgon och bara tvätta lite kullört och städa sov- gäst och badrum.

Tyvärr har febern gått upp, men den går nog ner under natten. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0