Stressig vecka+ Lennart + min trädgård/altan (dock i omvänd ordning)

Nu har det varit dåligt med uppdatering ett tag och bilderna från Västindien har varken kommit upp här eller på Facebook. Fy skäms Lotten! Stygg flicka!
Men hur som haver, jag kan ju i alla fall skriva en snabb liten text som ni kan läsa. Nämligen har jag en liten stund över. Men snart ska middagen intagas, och detta görs på altanen tillsammans med min familj. Så mysigt och fint! i år ska både trädgården och altanen vara i sitt esse när sommaren kommer, och då ska jag bjuda på grillfest! Hör
av er om ni är sugna på att komma, vill gärna träffa några av mina läsare!
Gårdagen var förvirrad p.g.a. att min bästa vän Karens man råkade ut för en incident och hamnade på lasarett. Fy! Men jag vill inte gå in för personligt på detta, om ni ursäktar, för här har ju alla möjlighet att läsa. Men i alla fall åt jag och Karen lunch och pratade om det, så nu känns allt lättare. Vi planerar även att de ska komma och äta middag hos oss så snart det går. Ett mål mindre att laga är det minsta vi kan göra för de stackars människorna. (Förhoppningsvis mår Lennart så pass bra då att han kan följa med. Annars får vi kanske komma hem och laga maten hos dem, jag vet inte, men det får jag klura på...)
Veckan ser ut att bli stressig. Det tynger mig, men jag antar att det kommer lösa sig i slutändan, det har en tendens att göra det. Planerna involverar en kurs, en föreläsning och två olika träningar. Jag måste börja träna nu insåg när jag tittade på några bilder från Västindien att jag ser ut som en degklump ha, ha. det ska jag göra något åt i veckan genom att gå på Friskis&Svettis. Föreläsningen ingår i mitt jobb och kursen är ang. konfirmationer som jag ska hålla i framtiden. Och nu kom jag på att de ju är jag som håller i barnbokstunden i veckan på biblioteket. Det måste jag ju också fixa, jädrars! Det blir nog att jag läser lite i Babar kanske. Jag får se. Värt att tänka på!
Nu ska jag och min familj käka lite mat, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0