Ego sum Lotten Eriksson

Jag sitter uppe här mitt i natten och kan inte sova. Tyvärr. Men jag tänkte göra en liten lista, och jag använder den här som jag hittade på en annan blogg. Vissa frågor är MYCKET personliga, men jag svara ändå, för just nu är jag så trött så allt blir ett svammel. Får kanske ångra mig i morgon, men det tar vi då. Med lite kaffe ska det gå!! Nu kör vi!

Namn: Lotten Magdalena Eriksson
Födelse år: 1966
Bor: I Sthlm
Familj: Min man Åke Per Larsson, mina barn Emma Karin Eriksson, Sara Sofie Eriksson, min bror Magnus Tor Eriksson, hans fru Sonja Gunilla Eriksson och deras barn; Helena Marika Lina Eriksson, Ivar Sam Roland Eriksson, Måns Martin Cleas Eriksson och Alva Fredrika Solveig Eriksson. Helenas bebis som inte är född än och hennes kille Victor Simon Björk. Sen kan man också säga att Karen tillhör familjen, men jag skriver inte henne här. Och självklart mina föräldrar Margareta och Leif.
Gillar: Facebook, blogg, måla, läsa, vänner och Västindien.
Favorit plats att äta på: Köket eller matsalen.
Bästa kompis: Karen Cecilia Magnusson
Känsla just nu: Trötthet, sinnesfövirring, lättnad och hat.
Favorit mat: Oj, mycket, blir nog filé.
Vad har du på dig nu: Nattsärk och kofta som är stickad.
Vad för smink har du på dig nu: Inget.
Vad för smink brukar du ha: Inget till vardags, men till fest drar jag till med både läppstift och maskara.
Har du druckit: He, he, jag sa att jag skulle svara ärligt, så ja det har jag.
Är du stolt: Över mina barn, ja.
Ska du fortsätta dricka: På fest.
Har du rökt: Ja, men mest marujana och hasch. Och lite ciggarett med Karen, men det skämms jag för.
Har du rökt vattenpipa: Ja det får jag väl säga.
Har du snusat: Ja.               
Är någon kär i dig just nu: Åke.
Vem: Åke.
Har du haft sex: Jaghar barn, de är inte adopterade, inte surrugatbarn och inte inseminerade, sen får ni dra eregen slutsatts...
Har du gjort andra saker än sex: Ja, allt som man INTE gör när man har sex?
Vill du ha sex: Hm... på humör.                                                    
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Åke när han bettede sig illa.
Vem/Vilka: Åke.                     
Är du olyckligt kär just nu: Nej.
Håller du vad du lovat: I 101%   
Har du dåligt självförtroende: Nej, jag har bra självförtroende.
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Ja, det är sant.
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej.
Saknar du någon just nu: Helenas bebis som tyvärr inte är född ännu :(


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var en fin lista! Jag tycker det vars så roligt att få veta lite mer om dig såhär på morgonkvisten kära Lotten!

2011-05-21 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0