Efter långt uppehåll...

Hallå kära vänner! Jag har varit frånvarande både från bloggen och Facebook p.g.a. tidsbrist. Jag nämnde i förra inlägget att Sara låg på sjukhus, och tyvär blev hon kvar där länge. Så mycket av min och Åkes tid har gått till spillo p.g.a. det. Men efter en månad på sjukhus fick hon äntligen komma hem. Men även efter det så har hon krävt otroligt mycket vård och omsorg. Jag har fått gå ner i arbetstid på biblioteket för att kunna ta hand om henne. Jag vill inte gå in på vad som hänt henne, det är aningen personligt, men hon har i alla fall fått stora biverkningar, tyvärr. Men troligen kommer hon bli helt frisk så småningom.

Jag hinner inte skriva mycket mer nu. Vi har nyss ätit en mycket god middag, och jag tänkte ta en titt inne på Facebook innan jag stänger av datorn. Sen planerar jag att hjälpa Sara till kojs (hon blir så trött nu för tiden) och sen ringa min vän Karen. Ha det så bra tills nästa gång (som troligtvis blir om inte allt för lång tid) 

Lotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0