Information

Hej alla vänner, Lotten här! Tänkte bara rapportera lite om nuläget!

Jag har börjat jobba igen, vilket känns lite sådär. Men jag ska bara jobba veckan ut, sen åker jag nämnligen till Amerika i 10 dagar tillsammans med min bror Magnus. Jag har inte träffat dem sen jag vet inte när!! (Läs mer om detta i min livshistoria) (vilken fiffig liten länk, eller hur?!) Jamen i alla fall. Jag och Magnus ska åka dit och träffa dem, detta ska bli högst roligt!

Jag och Åke har även spenderat en tid tillsammans i en stuga i Blekinge, bara vi två. Vi badade, solade, pratade, åt glass, promenerade, drack vin, år god mat och hade det allmänt trevligt och bra. Detta var en nyttig upplevelse för vårt förhållande! Jag skrev även på min bok om Janne Gunnarsson. Jag måste visa er ett utdrag ur den någon dag, det måste jag verkligen!!

Och så har jag hällsat på Helenas lilla bebis Jake, som är bland det vackraste jag har sett! Han är så söt. Jag köpte honom en liten tröja och en nallebjörn, och han blev så glad! Helena har också en blgg, en s.k. mamma blogg, och där kan jag varje dag läsa om lilla Jake, vilket är en välsignelse!

Imorgon ska jag en snabbis till kyrkan också, det var ett tag sen jag var där, det blir mysigt! 

Det var allt jag ville informera om, jag ska försöka blogga en gång till innan jag far till Amerika. Ha det bra och ta hand om er! Lotten Eriksson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0