Vänner

Ska skriva ett inledande inlägg i min nya kategori som handlar om vikten av vänner. Men först vill jag betona, att även om jag nu har ett underbart liv, så har det inte alltid varit såhär bra. Det var en enda lång missär som ledde fram till detta, vilket ni kan läsa om i min livshistoria, vilket jag gärna vill att ni gör, så ni förstår mig.
Men mitt liv har vänt, och är nu så vackert. Ni vet redan att jag har barn, man, bror, Karen, dock inga närarade föräldrar. Men något ni kanske inte vet är att jag har så underbara vänner;
Karen
Grer
Eva
Britt
Helen
Helena
Carola
Sofie
Kicki
Lena
Gunilla
Doris
...och många fler. Vissa känner jag bättre än andra, men de betyder mycket för mig, om vi så bara är kompisar på Facebook. Så kom ihåg att varje vän är en viktig vän och ta hand om dem alla. Att ha vänner anser jag vara ett första steg mot ett lyckligt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0